betryckt.blogg.se

Betryckt; tyngd av bekymmer, nedstämd, beklämd, sorgsen, ledsen, modfälld, modstulen, nedslagen, nere, dyster, moloken, bedrövad, deppig, deprimerad.

Privilegierad i min ensamhet

Publicerad 2014-07-20 15:39:03 i Tankar,

Är mycket ensam på sommaren. Jag jobbar mest och bor just nu på 3 ställen. Cirkulerar omkring. Blir mycket ångest nu när jag inte känner mig hemma någonstans. Så jag drömmer. Drömmer om ett eget hem. Helst en etta. Vill ha små ytor så att jag inte tappar bort mina saker. I hus på 175 kvadratmeter tappar jag bort mig själv. Fan.
 
Jag är så jävla privilgierad och ändå mår jag så dåligt. Men läsa. Jag läser. Det hjälper, ibland. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

N

Jag är 19 och deprimerad. Tänkte vara anonym för att kunna skriva mer öppet. Men jag vet inte, jag kanske avslöjar mig senare. Har inga andra planer med denna blogg. Trigger-varning på alla inlägg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela